Książkowe polecajki Haliny - Styczeń 2023 r.

 #͇z͇a͇p͇o͇w͇i͇e͇d͇ź͇

Witam Was serdecznie.

W piątek dotarła do mnie przesyłka ze wspaniałą niespodzianką z wydawnictwa Mando. Niezwykle rzadko zdarza mi się otrzymać cały komplet serii za jednym zamachem, więc radość tym większa, bo nie będę musiała czekać na ciąg dalszy. Twórczość autorki jest mi doskonale znana, gdyż czytałam poprzednią serię autorstwa Mirosławy Karety – Saga Rodu Petrycych. Ta niesamowita saga urzekła mnie pięknym językiem, bardzo dobrym stylem i mimo trudnego tematu czytało mi się ją lekko i przyjemnie. Byłam również zachwycona powieścią Najkrótsza noc, która jest przepiękną opowieścią, pozornie o sielankowym spływie, ale autorka wykorzystuje tę historię do pokazania ludzkich słabości, opowiada o tym jak jedna decyzja może mieć wpływ nie tylko na nasze życie, ale także życie innych. Że swoje i czyjeś możliwości, a także prawdziwy charakter możemy poznać w momencie, gdy znajdziemy się w ekstremalnych warunkach, i że nigdy nie jest za późno na naprawienie błędów, które popełniliśmy. Czasem, by zmienić swoje życie, trzeba podjąć trudne decyzje.

Nowa saga autorki „Wydziedziczone” opowiada o wiejskiej dziewczynie, która została służącą do wszystkiego. Mirosława Kareta z przenikliwością i wrażliwością przedstawia prawdziwy obraz życia młodych, ubogich dziewczyn, które próbują kochać mimo wszystko. Snuje poruszającą opowieść o cieniach, które na nasze życie kładą kłamstwa i intrygi. Dopiero odkrycie prawdy może pomóc w odnalezieniu siebie!

Czeka mnie kolejna uczta literacka, której już nie mogę się doczekać.

𝗠𝗶𝗿𝗼𝘀ł𝗮𝘄𝗮 𝗞𝗮𝗿𝗲𝘁𝗮𝗦𝗮𝗴𝗮 𝗪𝘆𝗱𝘇𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗰𝘇𝗼𝗻𝗲𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝘆 :

𝗚𝗼𝗿𝘇𝗲𝗷 𝘂𝗿𝗼𝗱𝘇𝗼𝗻𝗮𝟭𝟱 𝘄𝗿𝘇𝗲ś𝗻𝗶𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟭 𝗿.    

𝗡𝗶𝗲𝘀𝗽𝗲ł𝗻𝗶𝗼𝗻𝗮 𝗺𝗶ł𝗼ść – 𝟭𝟯 𝗸𝘄𝗶𝗲𝘁𝗻𝗶𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟮 𝗿

𝗧𝗮𝗷𝗲𝗺𝗻𝗶𝗰𝗲 𝘇 𝗽𝗿𝘇𝗲𝘀𝘇ł𝗼ś𝗰𝗶  - 𝟭𝟭 𝘀𝘁𝘆𝗰𝘇𝗻𝗶𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗿.            


Współpraca recenzencka z Wydawnictwem Mando, książki autorstwa Mirosława Kareta 





                                                                          

 

Dziś z Wami się żegnam, życząc miłego popołudnia i zaczytanego wieczoru.

Współpraca recenzencka z Wydawnictwem Mando, książki autorstwa Mirosława Kareta 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja