Mój patronat

 

#͇m͇ó͇j͇p͇a͇t͇r͇o͇n͇a͇t͇

 

Witam Was serdecznie.

 

Co raz bliżej premiery nowej książki autorstwa Izabeli M. Krasińskiej -  Narcyz – wydawnictwo Lucky. Dokładnie za miesiąc będzie ten wielki dzień, a wierzcie mi jest, na co czekać. Dziś na grafice kolejny cytat z tej niesamowitej książki, którą już jestem oczarowana. Czy czekacie na jej premierę?

 

„Niestety, nie możemy przewidzieć  przyszłości …” Czy zdarza Wam się czasem rozważać, że gdyby udało się cofnąć czas, to zmienilibyście niektóre swoje decyzje? Czy teraz z perspektywy czasu myślicie, że mogliście podjąć inne? „Popełniamy błędy, a potem ponosimy konsekwencje”. Parafrazując autorkę - Nie zawsze postępujemy właściwie, ulegamy emocjom, robimy coś głupiego, a potem żałujemy swojego wyboru.

 

 

𝗜𝘇𝗮𝗯𝗲𝗹𝗮 𝗠.𝗞𝗿𝗮𝘀𝗶ń𝘀𝗸𝗮  - 𝗡𝗮𝗿𝗰𝘆𝘇𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟮𝟴 𝗹𝘂𝘁𝗲𝗴𝗼 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗿. – 𝗪𝘆𝗱𝗮𝘄𝗻𝗶𝗰𝘁𝘄𝗼 𝗟𝘂𝗰𝗸𝘆

 



Komentarze

  1. Na pewno zainteresuję się tą premierą w najbliższym czasie. Fajna okładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Wioletko. Okładka jest nietypowa, jeśli chodzi o książki tej autorki, ale zmieniła wydawnictwo.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa recenzji. Podoba mi się okładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest świetna . Z tych, co "czytają się same".

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja