Teraz czytam

 

Witam Was serdecznie

Dziś post nietypowy jak na piątek. Będzie odwrotnie niż w poprzednich tygodniach. Recenzja książki 𝑃𝑜𝑑𝑟óż 𝑤 𝑛𝑖𝑒𝑐𝑐𝑖𝑎𝑛𝑒 pojawi się jutro, a dziś pokażę Wam, co aktualnie czytam. Zmiana czasu nadal wiruje w mojej głowie i trudno mi się jest ogarnąć, a dodatkowo jeszcze pojawiły się nieprzewidziane okoliczności. Jednym słowem mówiąc, takie jest życie Ż𝘺𝘤𝘪𝘦 𝘫𝘦𝘴𝘵, 𝘯𝘢𝘫𝘵𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴𝘻ą 𝘻𝘦 𝘴𝘻𝘬ół. 𝘕𝘪𝘨𝘥𝘺 𝘯𝘪𝘦 𝘸𝘪𝘦𝘴𝘻, 𝘸 𝘬𝘵ó𝘳𝘦𝘫 𝘫𝘦𝘴𝘵𝘦ś 𝘬𝘭𝘢𝘴𝘪𝘦 𝘪 𝘫𝘢𝘬𝘪 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘬𝘰𝘭𝘦𝘫𝘯𝘺 𝘦𝘨𝘻𝘢𝘮𝘪𝘯. 𝘕𝘪𝘦 𝘮𝘰ż𝘦𝘴𝘻 𝘵𝘦ż ś𝘤𝘪ą𝘨𝘢ć, 𝘣𝘰 𝘯𝘪𝘬𝘵 𝘪𝘯𝘯𝘺 𝘯𝘪𝘦 𝘮𝘢 𝘵𝘺𝘤𝘩 𝘴𝘢𝘮𝘺𝘤𝘩 𝘱𝘺𝘵𝘢ń, 𝘤𝘰 𝘵𝘺 – autor nieznany.

Czytam teraz dwie wspaniałe książki. Na jedną z nich przyszło mi trochę poczekać, ale wierzcie mi, że warto było, a druga to przepiękna historia namalowana słowami i zapachami.

𝗞𝗮𝗺𝗶𝗹𝗮 𝗖𝘂𝗱𝗻𝗶𝗸𝗢𝗰𝘇𝘆 𝗺𝗮ł𝗲𝗷 𝗱𝘇𝗶𝗲𝘄𝗰𝘇𝘆𝗻𝗸𝗶𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟬𝟳 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗿. – 𝗪𝘆𝗱𝗮𝘄𝗻𝗶𝗰𝘁𝘄𝗼 𝗭𝘆𝘀𝗸 𝗶 𝗦-𝗸𝗮

𝑂𝑐𝑧𝑦 𝑚𝑎ł𝑒𝑗 𝑑𝑧𝑖𝑒𝑤𝑐𝑧𝑦𝑛𝑘𝑖 to wspaniałe zwieńczenie trylogii 𝐿𝑢𝑖𝑧𝑎 𝑍𝑎𝑔ó𝑟𝑠𝑘𝑎 autorstwa Kamili Cudnik. Podkreślam tu szczególnie słowo ᴢᴡɪᴇńᴄᴢᴇɴɪᴇ, bo całość koniecznie trzeba czytać po kolei, nie da się odnaleźć w lekturze 𝑂𝑐𝑧𝑢 𝑚𝑎ł𝑒𝑗 𝑑𝑧𝑖𝑒𝑤𝑐𝑧𝑦𝑛𝑘𝑖 bez znajomości 𝑊 𝑐𝑖𝑒𝑛𝑖𝑢 𝑡𝑤𝑖𝑒𝑟𝑑𝑧𝑦 czy 𝑅𝑦𝑡𝑢𝑎ł𝑢 bowiem, dopiero wszystkie części razem stanowią wspaniałą całość.  Kamila Cudnik napisała doskonały kryminał retro, a jego akcję osadziła w Toruniu w czasie rządów pruskich z nietuzinkową, wciągającą, pełną emocji fabułą. To na razie tyle, a resztę napiszę w recenzji.






𝗠𝗮𝗴𝗱𝗮𝗹𝗲𝗻𝗮 𝗪𝗶𝘁𝗸𝗶𝗲𝘄𝗶𝗰𝘇𝗣𝗲𝗿𝗳𝘂𝗺𝗲𝗿𝗶𝗮 𝗻𝗮 𝗿𝗼𝘇𝘀𝘁𝗮𝗷𝘂 𝗱𝗿ó𝗴𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟮𝟮 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗿. – 𝗪𝘆𝗱𝗮𝘄𝗻𝗶𝗰𝘁𝘄𝗼 𝗙𝗹𝗼𝘄

Magdalena Witkiewicz w swojej najnowszej powieści rozpisuje subtelne emocje na język aromatu ziół, kwiatów i owoców. Ta powieść jest zmysłowa i przepełniona emocjami. Nigdy dotąd nie czytałam książki nasyconej zapachami, tak doskonale opisanymi, że wręcz namacalnie się je czuje. Autorka opowiada o tym, że są w naszym życiu rzeczy z pozoru ulotne, które jednak na zawsze zapisują się w naszej pamięci. Jestem oczarowana tą książką. Więcej na jej temat znajdzie się w mojej recenzji.





Współpraca recenzencka Wydawnictwo Zysk i S-ka, książka autorstwa Kamila Cudnik  i Wydawnictwo Flow, książka autorstwa Magdalena Witkiewicz

Komentarze

  1. Właśnie zaczęłam czytać "Oczy małej dziewczynki", póki co zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila Cudnik ma niewątpliwie dar pisania wspaniałych powieści.

      Usuń
  2. Ja jestem bardzo ciekawa nowej książki Magdy Witkiewicz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja