Zapowiedzi, nowości

 ℤ𝕒𝕡𝕠𝕨𝕚𝕖𝕕ź

Dobry wieczór.  Witam Was bardzo serdecznie.

Czy mówi Wam coś nazwisko Piotr Górski? Znacie serię kryminalną 𝑆ł𝑎𝑤𝑜𝑚𝑖𝑟 𝐾𝑟𝑢𝑘?

Cała seria oprócz jednej części, która jest właśnie w drodze do mnie, czeka od jakiegoś czasu na półce w mojej biblioteczce. Seria 𝑆ł𝑎𝑤𝑜𝑚𝑖𝑟 𝐾𝑟𝑢𝑘 od samego początku cieszyła się dużą popularnością wśród czytelników i dlatego, w miarę jak się ukazywały kolejne części, kupowałam je i ustawiałam na półce. Z braku czasu nie przeczytałam ani jednej. Teraz gdy otrzymałam ostatnią część serii 𝑃𝑢ł𝑎𝑝𝑘𝑎 𝑛𝑎 𝑠𝑧𝑐𝑧𝑢𝑟𝑦 z Klubu Recenzenta nakanapie.pl, mam nadzieję, że się zmobilizuję i przeczytam nie tylko tę.

______sʏʟᴡᴇᴛᴋᴀ ᴀᴜᴛᴏʀᴀ _______

Piotr Górski, rocznik 1971, urodzony na Mazurach, polonista i syn polonistów. Autor charakterystyczny, którego gwiazda rozbłysła w latach 90. ubiegłego stulecia. Jego "Horda", "Megalomani" czy "Wycieczka" do dziś pozostają jednymi z ciekawszych tekstów z tamtego okresu. Publikował opowiadania w Nowej Fantasytce i Feniksie, książkowo debiutował powieścią Kruk (2017). Mieszka w Trójmieście.

𝗣𝗶𝗼𝘁𝗿 𝗚ó𝗿𝘀𝗸𝗶 – 𝗣𝘂ł𝗮𝗽𝗸𝗮 𝗻𝗮 𝘀𝘇𝗰𝘇𝘂𝗿𝘆 – 𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟮𝟱 𝗽𝗮ź𝗱𝘇𝗶𝗲𝗿𝗻𝗶𝗸𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟯 𝗿. – 𝗪𝘆𝗱𝗮𝘄𝗻𝗶𝗰𝘁𝘄𝗼 𝗛𝗮𝗿𝗽𝗲𝗿𝗖𝗼𝗹𝗶𝗻𝘀

________ ᴏᴘɪs ᴡʏᴅᴀᴡᴄʏ _______

W altanie śmietnikowej na gdańskim osiedlu zostają znalezione poćwiartowane zwłoki.
Prowadzący śledztwo komisarz Sławomir Kruk szybko się orientuje, że zmarły mógł paść ofiarą zemsty za coś, w czym brał udział dwadzieścia lat wcześniej.
Gdy Kruk odkrywa, co się wtedy stało, zaczyna sprzyjać zabójcy. Wkrótce znika drugi uczestnik wydarzeń sprzed lat, a Kruk, zamiast skupić się na poszukiwaniach, sabotuje własne śledztwo.
Jest jednak ktoś, kto rozpoznaje intencje komisarza: jego podwładna z grupy zadaniowej, Krystyna Bielińska. Bielińska nie zamierza pozwolić, by Kruk przymykał oczy na kolejne zabójstwa. Otwarcie występuje przeciwko niemu i żąda, by działał w obronie życia i prawa.
Kruk gardzi tymi, o życie których toczy się gra.
Tym gorzej dla nich.

Teraz już z Wami się żegnam, życząc Wam miłego wieczoru.
___________

Piotr Górski

___________




Komentarze

  1. Fabuła zapowiada wciągającą lekturę. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji się zapoznać z tą serią, ale zarówno o niej jak i o samym autorze czytałam już wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja