Dzień dobrych wiadomości

 𝘚𝘰𝘣𝘰𝘵𝘢 30-12-2023   


𝔻𝕫𝕚𝕖ń 𝕕𝕠𝕓𝕣𝕪𝕔𝕙 𝕨𝕚𝕒𝕕𝕠𝕞𝕠ś𝕔𝕚 

__________________________


Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


Na pierwszym zdjęciu prezentuję książkę, która będzie miała premierę w styczniu. Pisałam o niej już na blogu, ale to będzie pierwsza powieść ze styczniowych nowości, przeczytana przeze mnie w przyszłym roku, gdyż od wczoraj gości w mojej biblioteczce.


Drugie zdjęcie natomiast dotyczy mojej recenzji najnowszej powieści Piotra Kościelnego – 𝑆𝑧𝑦𝑚𝑒𝑘 pt. 𝑍ł𝑒 𝑠ł𝑜𝑤𝑜, która została zauważona i wyróżniona przez redakcję serwisu nakanapie.pl


Dziękuję pięknie.


Dziś już z Wami się żegnam, życząc wspaniałej i miłej ostatniej w tym roku soboty. 

___________________________________

Współpraca barterowa /Wydawnictwo Znak

_________






Komentarze

  1. Obydwie książki mnie interesują. Zapowiada się wciagająca lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Wioletko. Szymek mocna i wciągająca, a co do drugiej już wkrótce się przekonam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja