MÓJ PATRONAT

 

Ś𝘳𝘰𝘥𝘢   28-02-2024

𝕄ó𝕛 𝕡𝕒𝕥𝕣𝕠𝕟𝕒𝕥

_______________

Dobry wieczór. Witam Was ponownie bardzo serdecznie.

ᴋᴀᴛᴀʀᴢʏɴᴀ ᴋᴜśᴍɪᴇʀᴄᴢʏᴋ – 𝑻𝒂, 𝒌𝒕ó𝒓𝒂 𝒘𝒊𝒆  

Jutro wielki dzień dla autorki powieści, a także dla mnie. 29 luty to dzień premiery najnowszej powieści Katarzyny Kuśmierczyk – 𝑇𝑎, 𝑘𝑡ó𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑒   Miałam zaszczyt być opiekunką medialną tej powieści, z czego jestem bardzo dumna. Przeczytanie tej książki było dla mnie niezwykłą przygodą czytelniczą i mam nadzieję, że moje zdanie podzieli cała rzesza czytelników. Współpraca z Katarzyną to była czysta przyjemność, bo jest nie tylko świetną autorką, ale wspaniałym i mądrym człowiekiem.  

Wczoraj otrzymałam od autorki przesyłkę, a w niej świeżutka, jeszcze drukiem pachnąca książka 𝑇𝑎, 𝑘𝑡ó𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑒…, oraz słodkości i nalewka z pigwy, którą Katarzyna sporządziła własnoręcznie.

Moim zachwytom nie było końca. Pięknie dziękuję, kłaniam się i nie omieszkam wypić toastu za Twoje zdrowie kochana autorko, życząc Ci przy tym powodzenia. Niech wieść się niesie, książka dobrze sprzedaje, a jej lektura niechaj sprawi przyjemność jak największej rzeszy czytelników.  

Każdego, kto jest zainteresowany nabyciem książki – 𝑇𝑎, 𝑘𝑡ó𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑒   Katarzyna Kuśmierczyk zaprasza na stronę wydawnictwa KDSystem.

 

 

Dziś już z Wami się żegnam, życząc miłego i spokojnego wieczoru.

______________________________

Patronat medialny książki Katarzyna Kuśmierczyk - profil autorski

___________________________








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja