TERAZ CZYTAM

 𝘕𝘪𝘦𝘥𝘻𝘪𝘦𝘭𝘢 25-02-2024


𝕋𝕖𝕣𝕒𝕫 𝕔𝕫𝕪𝕥𝕒𝕞

______________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


ᴄʏᴛᴀᴛ ɴᴀ ɴɪᴇᴅᴢɪᴇʟę:


𝑾𝒂𝒓𝒕𝒐 𝒍𝒖𝒃𝒊ć 𝒊 𝒍𝒖𝒃𝒊𝒂𝒏𝒚𝒎 𝒃𝒚ć, 𝒃𝒐 𝒎𝒂𝒓𝒛𝒆𝒏𝒊𝒂, 𝒎𝒊ł𝒐ść, 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒋𝒂źń 𝒕𝒐 𝒕𝒓𝒛𝒚 𝒔𝒌𝒂𝒓𝒃𝒚, 𝒃𝒆𝒛 𝒌𝒕ó𝒓𝒚𝒄𝒉 𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒂 𝒔𝒊ę ż𝒚ć!


ᴍᴀᴌɢᴏʀᴢᴀᴛᴀ sᴛᴀʀᴏsᴛᴀ – 𝑮𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒔ą 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒛𝒘ł𝒐𝒌𝒊? 𝑱𝒆𝒓𝒆𝒎𝒊 𝑶𝒓𝒈𝒂𝒏𝒆𝒌 – 𝒄𝒛. 𝟏


Małgosia Starosta nie zawodzi. Jej książki są gwarancją rozrywki na najwyższym poziomie, jeszcze nigdy się nie zawiodłam.  𝐺𝑑𝑧𝑖𝑒 𝑠ą 𝑚𝑜𝑗𝑒 𝑧𝑤ł𝑜𝑘𝑖?  - to doskonała komedia kryminalna z Jeremim Organkiem doświadczonym lekarzem medycyny sądowej i Lindą Miller rezolutną i pyskatą historyczką w roli głównej. W powieści oprócz doskonałej rozrywki, jak to zwykle u Małgosi bywa, za parawanem stołu do sekcji zwłok kryje się całkiem poważna historia okrytego złą sławą szpitala w Mokrzeszowie.

W piątek książkę zabrałam ze sobą do przychodni, żeby umilić sobie czas oczekiwania na wizytę u lekarza. Niekontrolowane parsknięcia śmiechem w trakcie lektury wywołały w gronie starszych osób (z całym szacunkiem dla starszych, bo sama młodość mam już dawno za sobą) zdziwienie, bo w tym miejscu ma się przecież smutną minę i gada o chorobach. Od czasu do czasu rzucali mi podejrzliwe spojrzenia, które miały oznaczać, że zapewne pomyliłam gabinety lekarskie. 


Bardzo dobra książka, którą polecam, zresztą jak wszystkie Małgosi Starosty. Więcej wkrótce znajdziecie w recenzji. W kolejce do czytania czeka druga część przygód Jeremiego Organka i Lindy Miller, którzy zdążyli już podbić moje serce.


Dobrej i spokojnej niedzieli życzę wszystkim.  

_____________________________________

Książka z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl

______________________




Komentarze

  1. Gosia zdecydowanie nie zawodzi. Uwielbiam książki autorki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja