TERAZ CZYTAM

 

𝘞𝘵𝘰𝘳𝘦𝘬   27-02-2024

𝕋𝕖𝕣𝕒𝕫 𝕔𝕫𝕪𝕥𝕒𝕞

___________________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.

ᴍᴀʀᴇᴋ sᴛᴇʟᴀʀ – 𝑷𝒕𝒂𝒔𝒛𝒏𝒊𝒌

Nie wiem, jak Wy, ale ja mam awersję do pająków, zwłaszcza tych dużych. Może nie poję się ich panicznie, ale wolę się z nimi nie spotykać. Ptaszniki to jedne z największych pająków na świecie, które podobno nie są groźne dla życia. Ich jad jest łagodny dla ludzi, porównywalny do jadu, który wykorzystuje osa podczas ukąszenia, wolę jednak tego nie sprawdzać.

 

Tytuł najnowszej książki  Stelara mnie jednak nie odstraszył, a wprost przeciwnie. Kryminał od początku bardzo mi się podoba jak zresztą każda książka tego autora. Nie mam pojęcia, jak Markowi Stelarowi to się udaje, ale każda jego kolejna książka nieodmiennie potrafi wzbudzić mój  zachwyt. Od samego początku polubiłam głównego bohatera, chociaż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że to niezbyt pozytywny bohater, mający za sobą niezbyt chlubną przeszłość, która wymagała od niego zmiany tożsamości.

 

Zapowiada się kolejna świetna seria, stworzona przez tego autora, a dodatkowym smaczkiem jest pojawienie się w fabule Iwony Banach, bohaterki  poprzedniej serii. 

Teraz już się z Wami żegnam, życząc dobrego i spokojnego dnia.   

_____________________________________

Współpraca barterowa / FILIA Mroczna Strona

_____________________________



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja