ZAPOWIEDZI, NOWOŚCI, PREMIERY

 𝘞𝘵𝘰𝘳𝘦𝘬  26-03-2024   


ℤ𝕒𝕡𝕠𝕨𝕚𝕖𝕕ź

___________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


ᴋᴀᴛᴀʀᴢʏɴᴀ ᴛᴀʀɢᴏsᴢ  – 𝑩𝒂𝒃𝒔𝒌𝒊𝒆 𝒍𝒂𝒕𝒐 – p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟0͟8͟ ͟m͟a͟j͟a͟


Czy taka sroczka okładkowa, jak ja mogła przejść obojętnie obok takiej piękności? Czy zgadzacie się ze mną, że ta okładka jest zjawiskowa? Taka wiosenna, a raczej letnia. W końcu tytuł książki do czegoś zobowiązuje. Ta powieść jest trochę o mnie, bo jak zapewnia wydawca to przezabawna opowieść o kobiecych marzeniach, które spełnić można (a nawet trzeba!) w czwartej dekadzie życia. Nie jestem Ślązaczką, ale charakterek to ja mam, a także realizuję swoje plany i marzenia, na które kiedyś nie miałam czasu ani siły. 


Zostawiam na zachętę opis wydawcy


________ᴏᴘɪs ᴡʏᴅᴀᴡᴄʏ______


Gdy cztery charakterne Ślązaczki postanawiają zrealizować plany sprzed ponad dwudziestu pięciu lat i wyruszyć w podróż w nieznane, można spodziewać się tylko jednego - pełnej humoru, ale i mądrości życiowej opowieści o tym, że na przygodę życia nigdy nie jest ani za późno, ani za wcześnie.


Babskie lato to książka drogi i książka o drodze - tej przemierzanej w kilometrach i tej odbywanej w marzeniach i pragnieniach. To historia kobiecej przyjaźni, która dojrzewa dzięki wspólnie świętowanym życiowym sukcesom i solidarnie przeżywanym sercowym porażkom. Pomiędzy słowami, wśród których co rusz pojawiają się bliskie bohaterkom wyrażenia gwarowe, toczy się lekka i dowcipna opowieść o sprawach najwyższej wagi - o miłości, o rodzinie, o szczęściu.


Dajcie się porwać tej niezwykłej historii i dołączcie do wyprawy, w której wszystko okazuje się inne, niż można by zaplanować.


Teraz już z Wami się żegnam, życząc Wam wspaniałego i miłego dnia.  

___________


___________________




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja