TERAZ CZYTAM

 Ś𝘳𝘰𝘥𝘢   31-07-2024


𝕋𝕖𝕣𝕒𝕫 𝕔𝕫𝕪𝕥𝕒𝕞

___________________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


ᴘʀᴢᴇᴍʏꜱᴌᴀᴡ ʙᴏʀᴋᴏᴡꜱᴋɪ – 𝑵𝒐𝒄 𝒑𝒐ś𝒍𝒖𝒃𝒏𝒂 – p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟1͟7͟ ͟l͟i͟p͟c͟a͟ ͟2͟0͟2͟4͟ ͟r͟.͟


𝑁𝑜𝑐 𝑝𝑜ś𝑙𝑢𝑏𝑛𝑎 jest przykładem, jak powinno się pisać kryminały. Zajrzałam tylko z ciekawości na kilka chwil, a już przeczytałam jedną trzecią książki i szkoda mi ją odkładać. Trwa wesele, ale jakie… dzieje się tu tyle, że dech zapiera. Więcej napiszę w recenzji. Na razie mogę powiedzieć jedno: czytajcie 𝑁𝑜𝑐 𝑝𝑜ś𝑙𝑢𝑏𝑛ą, bo warto. To bardzo dobrze napisany kryminał, w którym z każdą stroną emocje stają się coraz większe.


Życzę wszystkim dobrego i spokojnego dnia. Jutro, zgodnie z zapowiedzią, pojawi się nowy konkurs na blogu. Do wygrania będą aż trzy egzemplarze książki. Już dzisiaj zapraszam Was do wzięcia w nim udziału.


ʜᴀʟɪɴᴀ

_____________________________________

Przemysław Borkowski kryminalnie

______________________



Komentarze

  1. Ostatnio dość często napotykam tę książkę w internetach. Mam ją już na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię twórczość Przemysława Borkowskiego. Jeszcze się nie zawiozłam.

      Usuń
  2. Ostatnio głośno o tej książce, a recenzje są przeróżne. Czekam z niecierpliwością na Twoje odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba. Przynajmniej cały czas coś się dzieje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

USZKODZONE DZIECKO

NOWOŚCI, PREMIERY, ZAPOWIEDZI