ŚEODOWE PREMIERY

 Ś𝘳𝘰𝘥𝘢  28-08-2024   


Ś𝕣𝕠𝕕𝕠𝕨𝕖 𝕡𝕣𝕖𝕞𝕚𝕖𝕣𝕪 

__________________


Kolejna dzisiejsza premiera to powieść Jarosława Szczyżowskiego – Obserwatorium. Jej recenzję znajdziecie na moim blogu, a moją polecajkę na okładce wewnątrz książki.


ᴊᴀʀᴏꜱᴌᴀᴡ ꜱᴢᴄᴢʏżᴏᴡꜱᴋɪ - 𝑶𝒃𝒔𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒐𝒓𝒊𝒖𝒎


Ta powieść to debiut, ale jaki! Niezwykła gratka dla wszystkich wielbicieli powieści science fiction i serialu „Z Archiwum X”. Fascynująca, nieodkładalna, pozostawia czytelnika z dylematem: czy to, co przeczytał, wydarzyło się naprawdę, czy tylko w głowie bohaterów? Gwarantuję, że odtąd na Śnieżkę będziecie patrzyli zupełnie inaczej.


Obserwatorium to połączenie thrillera i powieści grozy, której akcja rozgrywa się w obserwatorium meteorologicznym na Śnieżce. To klimatyczny debiut powieściowy Jarosława Szczyżowskiego – znanego przewodnika górskiego i autora dwóch reportaży. W powieści ożywają legendy sprzed wieków, można poczuć klimat górskich szlaków i poznać nieznane, dzikie oblicze Śnieżki. Oczywiście polecam.


Lubicie powieści science fiction i serial „Z Archiwum X”? Jeśli tak, ta powieść jest dla Was. 


Miłego i spokojnego popołudnia życzę wszystkim.  

ʜᴀʟɪɴᴀ

___________

Współpraca barterowa /Wydawnictwo Znak





Komentarze

  1. Właśnie zaczęłam czytać i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu. Bardzo lubię science fiction, to wpisała się w mój gust.

      Usuń
  2. Widziałam już dzisiaj wpisy o tej książce. Myślę, że książka trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Wioletko. Dla mnie to powiew świeżości.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

USZKODZONE DZIECKO

NOWOŚCI, PREMIERY, ZAPOWIEDZI