Książkowe polecajki Haliny

 Witam serdecznie moi kochani

Gdy kończą się wakacje, to wydaje mi się, że wraz z nimi także lato. Jeszcze jest ciepło, jeszcze słonko świeci, ale wszystko otulone jest już jakąś mgiełką i dni są coraz krótsze.  Czuć, że lato nieuchronnie zbliża się ku końcowi. Wieczory będą już coraz dłuższe a tym samym, będzie więcej czasu na czytanie książek. To nic, że zima zapowiada się długa i nie jawi się zbyt optymistycznie, strawy duchowej chyba mi nie zabraknie, przynajmniej taką mam nadzieję.

Tak się jakoś złożyło, że ostatnio moje posty kręcą się nieustannie wokół serii książkowych. Dziś kolejny post tego typu, dotyczący cyklu „Pokonać demony przeszłości” Ilony Łuczyńskiej. Autorka z wykształcenia jest specjalistą ds. psychologiczno-socjologicznych. Kocha książki, interesuje się psychologią i medycyną i uwielbia tworzyć nowe rzeczy.

Ilona Łuczyńska – Bolesna tajemnica – t. 1 - Pokonać demony przeszłości – premiera 22 sierpnia 2022 r. – Wydawnictwo Lucky

Ilona Łuczyńska – Wyzwolenie z więzów – t. 2 – Pokonać demony przeszłości – premiera 22 sierpnia 2022 r. – Wydawnictwo Lucky

Cieszy mnie fakt, że Wydawnictwo Lucky postanowiło wydać obie części cyklu w tym samym czasie. Nie będzie trzeba oczekiwać ciągu dalszego (mam taką nadzieję) i można będzie po zakończeniu pierwszej części, natychmiast sięgnąć po jej kontynuację.

Opis dotyczy obu części:

„Alison boleśnie przekonała się, jak życie, cele i priorytety mogą się drastycznie zmienić przez tragiczne wydarzenia, na które nie mamy wpływu. Napadnięta i zgwałcona tuż przy posiadłości Jasona, mogła skończyć dużo gorzej, gdyby nie jego interwencja. Mężczyzna mimo lęku i niepewności, pomaga nieznajomej. Prowadzi to do trudnej konfrontacji z przeszłością i zmierzenia się ze swoimi traumami.



Ally i Jason – dwoje życiowych rozbitków, którzy próbują wrócić do normalnego życia i zapomnieć o bolesnych i trudnych przeżyciach. Czy będą w stanie nawzajem sobie pomóc pokonać własne demony?”

Zapowiada się trudna i emocjonująca lektura.

Na koniec mam do Was pytanie. Lubicie czytać serie, czy może jednak jednotomowe powieści?

Dziś już z Wami się żegnam, życząc miłego wieczoru.




 

Komentarze

  1. Takie wydanie obydwu części to świetny pomysł jeśli chodzi o serie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę koleżance, która ceni podobne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ja też nie. Liczę, że się nie zwiodę. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja