Mój patronat

 

Za͇p͇o͇w͇i͇e͇d͇ź͇p͇a͇t͇r͇o͇n͇a͇t͇u͇

Dzień dobry. Witam Was ponownie bardzo serdecznie.

𝗗ziś dzień dobrych wiadomości. Wczoraj otrzymałam od Wydawnictwo Szara Godzina egzemplarz 𝐵𝑢𝑛𝑡𝑜𝑤𝑛𝑖𝑐𝑧𝑒𝑘 autorstwa Agnieszka Gładzik - autor, mój kolejny wspaniały patronat. Nie potrafiłam się powstrzymać i przeczytałam dwa rozdziały. Powiem Wam, jest moc. Bardzo przypadł mi do gustu styl pisania autorki, a i opowiadna przez nia historia jest bardzo ciekawa.

 

______sʏʟᴡᴇᴛᴋᴀ ᴀᴜᴛᴏʀᴋɪ_______

 

Agnieszka Gładzik - ukończyła filologię angielską połączoną z germanistyką na Uniwersytecie Szczecińskim. Jej debiutancka powieść "Republika" ukazała się w 2015 roku.

Jest pasjonatką języka i kultury niemieckiej, interesuje się historią Szczecina oraz Pomorza Zachodniego.

 

𝗔𝗴𝗻𝗶𝗲𝘀𝘇𝗸𝗮 𝗚ł𝗮𝗱𝘇𝗶𝗸𝗕𝘂𝗻𝘁𝗼𝘄𝗻𝗶𝗰𝘇𝗸𝗶𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟬𝟮 𝗽𝗮ź𝗱𝘇𝗶𝗲𝗿𝗻i𝗸𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟯   -  𝗪𝘆𝗱𝗮𝘄𝗻𝗶𝗰𝘁𝘄𝗼 𝗦𝘇𝗮𝗿𝗮 𝗚𝗼𝗱𝘇𝗶𝗻𝗮

 

________ ᴏᴘɪs ᴡʏᴅᴀᴡᴄʏ _______


Eliza Konstancja Adelajda de Gironde, córka bogatego armatora, wywołuje skandal, upokarzając publicznie niewiernego narzeczonego. Mieszczański Gdańsk nie wybacza kobietom, które sprzeciwiają się woli pana i władcy – mężczyźnie. Wkrótce okazuje się, że nie tylko w sercu panny de Gironde tli się ogień buntu. Eliza, Lizystrata, Katinka, Christina, Adela... Różni je status i pochodzenie, łączy przyjaźń. Wszystkie płacą wysoką cenę za poddanie się konwenansom, presji rodziny i społecznym rolom. Czy zdobędą się na życie na własnych zasadach, podążając za marzeniami? Czy znajdą prawdziwą miłość i szacunek? Buntowniczki to ekscytująca, pełna podstępnych intryg, zakazanych namiętności i nagłych zwrotów akcji podróż do Gdańska drugiej połowy XIX wieku. Miasta wielkich kupieckich interesów, w których cieniu toczy się zwykłe życie służących, dziewcząt upadłych, marynarzy, pospolitych rzezimieszków i kobiet walczących o niezależność wbrew wszystkiemu i wszystkim.

 

Mam nadzieję, że dalsza lektura tej książki będzie równie pasjonująca, jak początek. Teraz już z Wami się żegnam, życząc miłego i spokojnego popołudnia.

___________

Współpraca barterowa – patronat Wydawnictwo Szara Godzina, książka autorstwa Agnieszka Gładzik - autor

_______





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapach śmierci

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Na granicy życia i śmierci - recenzja