Wyróżnienia

 

𝘗𝘰𝘯𝘪𝘦𝘥𝘻𝘪𝘢ł𝘦𝘬  29-01-2024

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.

𝕎𝕪𝕣óż𝕟𝕚𝕖𝕟𝕚𝕖

__________________

Poprzedni tydzień zakończyłam dobrymi wiadomościami w sprawie moich patronatów medialnych, nowy rozpoczynam także dobrymi wiadomościami. Doczekałam się bowiem wyróżnienia moich dwóch recenzji na portalu czytelniczym granice.pl, pierwsza zatytułowana: 𝑊 𝑠𝑧𝑝𝑜𝑛𝑎𝑐ℎ 𝑏𝑒𝑠𝑡𝑖𝑖 najnowszego thrillera ᴍᴀɢᴅᴀʟᴇɴʏ ᴢɪᴍɴɪᴀᴋ – 𝑾 𝒄𝒛𝒂𝒓𝒄𝒊𝒎 𝒍𝒖𝒔𝒕𝒓𝒛𝒆, a druga: 𝑁𝑎 𝑝𝑟𝑧𝑒𝑘ó𝑟 𝑤𝑠𝑧𝑦𝑠𝑡𝑘𝑖𝑒𝑚𝑢 ᴢᴜʟɪ ᴀɴᴋᴀɴᴏɴ – 𝑫𝒐𝒕𝒌𝒏ąć 𝒈𝒘𝒊𝒂𝒛𝒅, obie zostały oznaczone jako polecane recenzje przez portal, natomiast recenzja pod tytułem: 𝑆𝑦𝑚𝑏𝑜𝑙 ż𝑦𝑐𝑖𝑎 𝑖 ś𝑚𝑖𝑒𝑟𝑐𝑖 trzeciej części mojej ukochanej 𝑺𝒂𝒈𝒊 𝒌𝒂𝒔𝒛𝒖𝒃𝒔𝒌𝒊𝒆𝒋 – 𝑲𝒓𝒆𝒘 ᴅᴀʀɪɪ ᴋᴀsᴢᴜʙᴏᴡsᴋɪᴇᴊ została zauważona i doceniana przez redakcję portalu nakanapie.pl.

 

Pięknie dziękuję obu portalom za te wyróżnienia,  docenienie mojej pracy i zaangażowania w krzewieniu czytelnictwa.

Wybaczcie mi, ale nie mogłam się powstrzymać, by o tym nie napisać, tym bardziej że wszystkie trzy książki wzbudziły we mnie ogromne emocje i bardzo mi się podobały. 

_______________________


Teraz już z Wami się żegnam, życząc Wam pięknego dnia.

________________________








Komentarze

  1. Gratuluję wyróżnień. To cudowne wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wioletko. To cudne, jak można z kimś dzielić tę radość.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja