MÓJ PATRONAT

 

Ś𝘳𝘰𝘥𝘢   17-04-2024

𝕄ó𝕛 𝕡𝕒𝕥𝕣𝕠𝕟𝕒𝕥

_______________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.

Dziś opowiem Wam o dwóch moich wspaniałych patronatach, a na zakończenie dnia ogłoszę na FB konkurs, który mam nadzieję będzie dla Was miłą niespodzianką.

ᴊᴏʟᴀɴᴛᴀ ʙᴀʀᴛᴏś – 𝑳𝒆𝒈𝒆𝒏𝒅𝒂 – p͇r͇e͇m͇i͇e͇r͇a͇ ͇1͇7͇ ͇m͇a͇j͇a͇ ͇w͇ ͇c͇z͇a͇s͇i͇e͇ ͇t͇a͇r͇g͇ó͇w͇ ͇V͇i͇v͇e͇l͇o͇ ͇w͇ ͇W͇a͇r͇s͇z͇a͇w͇i͇e͇

To pierwszy z moich wspaniałych patronatów majowych, które chciałam Wam dziś przedstawić. Gdyby Jolanta Bartoś nie zaproponowała mi opieki medialnej nad swoim najmłodszym „dzieckiem”, sama nie śmiałabym tego autorce zaproponować. Nie wiem, czy starczyłoby mi też odwagi, by sięgnąć po tę książkę samemu. I wiecie co? Byłaby to ogromna strata dla mnie, bo nie podejrzewałam nawet, że ta powieść mnie tak wciągnie i tak bardzo mi się spodoba. Zdążyliście mnie już na tyle poznać, że wiecie, iż nie promuję niczego, co mnie samej się nie podoba. Dlatego do sięgnięcia po tę książkę, jak najbardziej zachęcam i nie tylko dlatego, że to mój patronat, ale dlatego, że jest to bardzo dobra książka, którą warto przeczytać. Na stronie Jolanty Bartoś trwa przedsprzedaż 𝐿𝑒𝑔𝑒𝑛𝑑𝑦, gdzie można tę książkę zakupić z autografem autorki.  

A na koniec zostawiam Wam kilka słów ode mnie na zachętę.

𝘞𝘪𝘦𝘳𝘻𝘺𝘤𝘪𝘦 𝘸 𝘭𝘦𝘨𝘦𝘯𝘥𝘺? 𝘕𝘪𝘦, 𝘢 𝘤𝘰 𝘫𝘦ś𝘭𝘪 𝘶𝘸𝘪𝘦𝘳𝘻𝘺𝘤𝘪𝘦 𝘪 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘯𝘪𝘦𝘴𝘪𝘦𝘤𝘪𝘦 𝘴𝘪ę 𝘥𝘰 𝘪𝘯𝘯𝘦𝘫 𝘳𝘻𝘦𝘤𝘻𝘺𝘸𝘪𝘴𝘵𝘰ś𝘤𝘪? 𝘡𝘢 𝘴𝘱𝘳𝘢𝘸ą 𝘭𝘦𝘬𝘵𝘶𝘳𝘺 𝘵𝘦𝘫 𝘬𝘴𝘪ąż𝘬𝘪 𝘯𝘪𝘨𝘥𝘺 𝘯𝘪𝘦 𝘸𝘺𝘣𝘪𝘦𝘳𝘻𝘦𝘤𝘪𝘦 𝘴𝘪ę 𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘮𝘰𝘵𝘯ą 𝘸𝘺𝘤𝘪𝘦𝘤𝘻𝘬ę 𝘥𝘰 𝘭𝘢𝘴𝘶, 𝘣𝘰 𝘯𝘪𝘦 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦𝘤𝘪𝘦 𝘱𝘦𝘸𝘯𝘪, 𝘤𝘰 𝘤𝘻𝘺𝘩𝘢 𝘯𝘢 𝘞𝘢𝘴 𝘻𝘢 𝘯𝘢𝘫𝘣𝘭𝘪ż𝘴𝘻𝘺𝘮 𝘥𝘳𝘻𝘦𝘸𝘦𝘮.  𝘡𝘢𝘨łę𝘣𝘤𝘪𝘦 𝘴𝘪ę 𝘸 𝑳𝒆𝒈𝒆𝒏𝒅ę, 𝘢 𝘨𝘸𝘢𝘳𝘢𝘯𝘵𝘶𝘫𝘦, ż𝘦 𝘵𝘢 𝘱𝘰𝘸𝘪𝘦ść 𝘻𝘫𝘦ż𝘺 𝘞𝘢𝘮 𝘸ł𝘰𝘴 𝘯𝘢 𝘨ł𝘰𝘸𝘪𝘦. 𝘕𝘢𝘮𝘢𝘤𝘢𝘭𝘯𝘪𝘦 𝘱𝘰𝘻𝘸𝘰𝘭𝘪 𝘰𝘥𝘤𝘻𝘶ć 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘤𝘩 𝘪 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘳𝘢ż𝘦𝘯𝘪𝘦. 𝘗𝘰𝘵𝘦𝘮 𝘰𝘵𝘰𝘤𝘻𝘺 𝘞𝘢𝘴 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘳𝘢ż𝘢𝘫ą𝘤𝘢 𝘶𝘱𝘪𝘰𝘳𝘯𝘢 𝘤𝘪𝘴𝘻𝘢, 𝘸 𝘬𝘵ó𝘳𝘦𝘫 𝘴𝘦𝘳𝘤𝘦 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘪ć 𝘫𝘢𝘬 𝘰𝘴𝘻𝘢𝘭𝘢ł𝘦, 𝘢 𝘰𝘥𝘥𝘦𝘤𝘩 𝘱𝘳𝘻𝘺𝘴𝘱𝘪𝘦𝘴𝘻𝘺, 𝘢 𝘞𝘺 𝘯𝘪𝘦 𝘣ę𝘥𝘻𝘪𝘦𝘤𝘪𝘦 𝘮𝘪𝘦𝘭𝘪 𝘰𝘥𝘸𝘢𝘨𝘪 𝘴𝘪ę 𝘱𝘰𝘳𝘶𝘴𝘻𝘺ć. 𝘊𝘢ł𝘺 ś𝘸𝘪𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘬𝘰ł𝘢 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘴𝘵𝘢𝘯𝘪𝘦 𝘪𝘴𝘵𝘯𝘪𝘦ć. 𝘉ę𝘥𝘻𝘪𝘦 𝘵𝘺𝘭𝘬𝘰 𝘤𝘪𝘴𝘻𝘢, 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘤𝘩 𝘪  𝘱𝘶𝘭𝘴𝘰𝘸𝘢𝘯𝘪𝘦 𝘬𝘳𝘸𝘪 𝘸 𝘴𝘬𝘳𝘰𝘯𝘪.

Teraz z Wami już się żegnam, życząc miłego i spokojnego dnia. Po południu opowiem Wam o moim drugim wspaniałym patronacie. 

______________________________

 

Patronat medialny Wydawnictwo Literackie Białe Pióro, książka autorstwa Jolanta Bartoś - strona autorska




 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja