MÓJ PATRONAT

 Ś𝘳𝘰𝘥𝘢   17-04-2024


𝕄ó𝕛 𝕡𝕒𝕥𝕣𝕠𝕟𝕒𝕥

_______________

Witam Was ponownie bardzo serdecznie.


Teraz zgodnie z obietnicą przedstawiam Wam mój kolejny majowy patronat. 


ɪᴢᴀʙᴇʟᴀ ᴍ. ᴋʀᴀsɪńsᴋᴀ – 𝑻𝒓𝒐𝒑𝒆𝒎 𝒎𝒊ł𝒐ś𝒄𝒊 – p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟w͟ ͟p͟r͟z͟y͟b͟l͟i͟ż͟e͟n͟i͟u͟ ͟o͟k͟o͟ł͟o͟ ͟p͟o͟ł͟o͟w͟y͟ ͟m͟a͟j͟a͟

Na tę chwilę jeszcze wiele szczegółów nie jest mi znane, ale tak się cieszę z tego patronatu, że musiałam go Wam pokazać. W miarę, jak z Panią Izą będziemy mogły, podzielimy się z Wami opisem powieści. 


Cieszycie się na nową powieść Pani Izy tak jak ja ? 


Teraz z Wami już się żegnam, życząc miłego i spokojnego popołudnia, a wieczorem wyglądajcie nowego konkursu na moim blogu na FB. Będzie to zupełnie inna książka niż zapowiadałam, ale gwarantuję Wam, że nie będziecie zawiedzeni.  

______________________________


Patronat medialny LUCKY Wydawnictwo, książka autorstwa Izabela M. Krasińska - autorka

___________________________





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja