PODZIEKOWANIE

 𝘊𝘻𝘸𝘢𝘳𝘵𝘦𝘬  18-04-2024   


ℙ𝕠𝕕𝕫𝕚ę𝕜𝕠𝕨𝕒𝕟𝕚𝕖

_______________

Witam Was ponownie bardzo serdecznie.


ᴍᴀᴌɢᴏʀᴢᴀᴛᴀ sᴛᴀʀᴏsᴛᴀ – 𝑺𝒑𝒓𝒂𝒘𝒂 𝒍𝒐𝒓𝒅𝒂 𝑹𝒐𝒔𝒆𝒘𝒐𝒓𝒕𝒉𝒂 – p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟1͟0͟ ͟k͟w͟i͟e͟t͟n͟i͟a͟


To nie przypadek, że ten post właśnie teraz tu się pojawił. Wczoraj otrzymałam od Wydawnictwa Labreto przesyłkę, a w niej znajdowała się przepięknie wydana książka – 𝑆𝑝𝑟𝑎𝑤𝑎 𝑙𝑜𝑟𝑑𝑎 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ𝑎 (wierzcie mi, że zdjęcie nie oddaje jej prawdziwej urody, na żywo jest jeszcze piękniejsza) Najnowszą powieść Małgorzaty Starosty, miałam już okazję przeczytać wcześniej. W środku znalazłam przepiękną dedykację od Małgorzaty Starosty, która wzruszyła mnie do łez. Dla takich chwil warto czytać książki i o nich opowiadać. Jeśli było coś, co ostatnio mnie bardzo zniechęciło, to ta dedykacja była jak zastrzyk pozytywnej energii. Dziękuję moja ukochana autorko.


Postanowiłam o tym teraz napisać, żeby przypomnieć Wam, że ta powieść jest dostępna we wszystkich trzech formatach. Na Legimi jako e-book i audiobook czytany przez znakomitego lektora Filipa Kosiora. Można ją także zakupić w wersji papierowej na stronach wszystkich księgarń internetowych, czyli dla każdego coś miłego. Jak kto lubi, tak może zagłębić się w tę niezwykłą historię.

Małgorzata Starosta to autorka wszechstronnie utalentowana, pracowita i przy tym niezwykle empatyczna. Imponuje mi swoją wiedzą, umiejętnościami i pomysłowością w kreowaniu kolejnych historii. 𝑆𝑝𝑟𝑎𝑤𝑎 𝑙𝑜𝑟𝑑𝑎 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ𝑎 to doskonała, klasyczna powieść detektywistyczna, która usatysfakcjonuje wszystkich miłośników dobrego kryminału. 𝑆𝑝𝑟𝑎𝑤𝑎 𝑙𝑜𝑟𝑑𝑎 𝑅𝑜𝑠𝑒𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ𝑎 to dla mnie kryminał idealny, w którym autorka skupiła się przede wszystkim na zawiłościach ludzkich relacji i drobiazgowo prowadzonym śledztwie.


___________

Współpraca barterowa /Wydawnictwo Labreto

___________________




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja