SPOTKANIE AUTORSKIE

 

𝘗𝘪ą𝘵𝘦𝘬 12-04-2024

𝕊𝕡𝕠𝕥𝕜𝕒𝕟𝕚𝕖 𝕒𝕦𝕥𝕠𝕣𝕤𝕜𝕚𝕖

_____________________________

Dzień dobry. Witam bardzo serdecznie.

[…] 𝑚𝑎𝑙𝑘𝑜𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑖 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑛𝑛𝑖 𝑝𝑟𝑧𝑦𝑐𝑜𝑑𝑧𝑖ć 𝑑𝑜 𝑛𝑖𝑒𝑗 𝑛𝑎 𝑛𝑎𝑢𝑘ę 𝑠𝑧𝑐𝑧ęś𝑐𝑖𝑎 𝑜𝑑𝑛𝑎𝑗𝑑𝑜𝑤𝑎𝑛𝑒𝑔𝑜 𝑤 𝑑𝑟𝑜𝑏𝑖𝑎𝑧𝑔𝑎𝑐𝑖 𝑐𝑖𝑐𝑦𝑐𝑐𝑢𝑑𝑎𝑐𝑐𝑜𝑑𝑧𝑖𝑒𝑛𝑛𝑜ś𝑐𝑖.

Nie bez powodu na samym początku umieściłam cytat z najnowszej książki Agnieszki Zakrzewskiej – 𝐶𝑧𝑢ł𝑒 𝑝𝑜𝑟𝑎𝑛𝑘𝑖, 𝑏𝑒𝑧𝑠𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑛𝑜𝑐𝑒. Na spotkanie z Agnieszką Zakrzewską pojechałam bowiem, by dostrzec taki cichy cud codzienności, odzyskać wiarę w siebie i w ludzi. W gronie takich samych książkoholików jak ja chłonęłam każde słowo Agnieszki, zachwycałam się jej wspaniałymi opowieściami o pisaniu książek, śmiałam się z jej żartów i wróciłam ze spotkania pełna energii i zapału do dalszego działania.

 

Po tym wyjątkowym  dla mnie spotkaniu z moją ukochaną pisarką nadal jestem w euforii. Jestem także pod wielkim wrażeniem jej osobowości i niezwykłej charyzmy. Przekonałam się, że Agnieszka pisze nie tylko przepiękne książki, ale w cudowny sposób potrafi o nich opowiadać.  Byłam, podobnie jak wszyscy uczestnicy spotkania urzeczona poczuciem humoru Agnieszki, jej osobowością i pozytywną energią, którą wokół roztaczała.

 

Nie zdawałam sobie nawet sprawy, jak bardzo to spotkanie było mi potrzebne, że pozwoli ono naładować moje akumulatory, które ostatnio były bardzo, ale to bardzo wyeksploatowane. 

 

Dziękuję kochana autorko, jesteś wielka.

 

Fotorelację zaczynam oczywiście od książek, bo jakżeby inaczej.

Dziś już z Wami się żegnam życząc spokojnego wieczoru. 


Agnieszka Zakrzewska - strona autorska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja