ZAPOWIEDZI, NOWOŚCI, PREMIERY

 

Ś𝘳𝘰𝘥𝘢  01-05-2024  

 

ℤ𝕒𝕡𝕠𝕨𝕚𝕖𝕕ź

_______________

Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.

 

ᴍᴀɢᴅᴀʟᴇɴᴀ ᴋʀᴀᴜᴢᴇ – 𝑵𝒊𝒈𝒅𝒚 𝒛𝒂 𝒄𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒋𝒅ę - p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟0͟8͟ ͟m͟a͟j͟a͟ ͟2͟0͟2͟4͟ ͟

 

𝑇𝑎𝑘ą 𝑠𝑜𝑏𝑖𝑒 𝑐𝑖𝑒𝑏𝑖𝑒 𝑤𝑦𝑚𝑎𝑟𝑧𝑦ł𝑒𝑚 byłą pierwszą książką przeczytaną przeze mnie autorstwa Magdaleny Krauze. Od samego początku mój zachwyt wzbudziły genialne dialogi, świetnie wykreowane postaci, a także ta niesamowita atmosfera stworzona przez autorkę. Potem oczarowała mnie 𝑂𝑠𝑡𝑎𝑡𝑛𝑖𝑎 𝑤𝑖𝑎𝑑𝑜𝑚𝑜ść, w której śmiech mieszał się ze łzami.

 

𝑁𝑖𝑔𝑑𝑦 𝑧𝑎 𝑐𝑖𝑒𝑏𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒 𝑤𝑦𝑗𝑑ę to opowieść o życiu, miłości i rodzinnych więzach. I o przeznaczeniu, którego nie da się uniknąć.

 

Moja jedna z ulubionych autorek, która tak cudownie potrafi pisać i tak wspaniale oddawać emocje, że aż serce w piersi zamiera, napisała kolejną książkę o miłości, a miłość to paliwo dla serca. Zgadzacie się ze mną?

 

 

 

Dziś z Wami się żegnam życząc wam wspaniałego i dobrego dnia.

_______________________________________

 

Współpraca barterowa /Wydawnictwo Mięta

Magdalena Krauze

_________________________





Komentarze

  1. Na pewno przeczytam, gdyż bardzo lubię prozę autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i do tego autorka bardzo miła i sympatyczna.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

Zapach śmierci

Na granicy życia i śmierci - recenzja