NOWOŚCI, PREMIERY, ZAPOWIEDZI

 𝘊𝘻𝘸𝘢𝘳𝘵𝘦𝘬  11-06-2024  

 

ℤ𝕒𝕡𝕠𝕨𝕚𝕖𝕕ź

___________


Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


ʀᴏʙᴇʀᴛ ᴍᴀᴌᴇᴄᴋɪ – 𝑵𝒂𝒋𝒈𝒐𝒓𝒔𝒛𝒆 𝒅𝒐𝒑𝒊𝒆𝒓𝒐 𝒏𝒂𝒅𝒆𝒋𝒅𝒛𝒊𝒆. 𝑴𝒂𝒓𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏𝒆𝒓 – 𝒄𝒛. 𝟏 – p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟a͟ ͟1͟0͟ ͟l͟i͟p͟c͟a͟ ͟2͟0͟2͟4͟ ͟r͟.͟ ͟-͟ ͟w͟z͟n͟o͟w͟i͟e͟n͟i͟e͟ ͟z͟ ͟2͟8͟ ͟w͟r͟z͟e͟ś͟n͟i͟a͟ ͟2͟0͟1͟6͟ ͟r͟.͟


Robert Małecki zadebiutował w 2016 roku, powieścią 𝑁𝑎𝑗𝑔𝑜𝑟𝑠𝑧𝑒 𝑑𝑜𝑝𝑖𝑒𝑟𝑜 𝑛𝑎𝑑𝑒𝑗𝑑𝑧𝑖𝑒 i od tego czasu każdego roku ukazuje się nowa książka tego autora. Mnie najbardziej w pamięć zapadł cykl z 𝐵𝑒𝑟𝑛𝑎𝑟𝑑𝑒𝑚 𝐺𝑟𝑜𝑠𝑠𝑒𝑚. To wtedy autor zachwycił mnie swoim świetnym warsztatem pisarskim.


Bardzo cieszę się z wszystkich wznowień książek zasługujących na uwagę, zwłaszcza tych, których wcześniej nie miałam okazji przeczytać. Kolejna gratka, zwłaszcza dla wszystkich wielbicieli talentu Roberta Małeckiego. Wznowienie jego debiutanckiej powieści, rozpoczynającej serię, której głównym bohaterem jest dziennikarz Marek Bener, w nowej niesamowitej oprawie graficznej budzi moje zainteresowanie. A Wy czytaliście poprzednią wersję? Jeśli tak, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.  


Z wszystkimi, którzy podobnie jak ja nie czytali poprzedniego wydania, dzielę się opisem wydawcy.


________ᴏᴘɪs ᴡʏᴅᴀᴡᴄʏ______


Śmierć to dopiero początek…


Ponura toruńska jesień. Dziennikarz Marek Bener właśnie dowiedział się, że straci pracę. Jednym z jego ostatnich reporterskich zadań jest wyjazd do spalonego domu. Okazuje się, że zginął w nim dawny przyjaciel Benera, który przed laty uwiódł mu narzeczoną. Teraz zrozpaczona kobieta szuka wsparcia u dziennikarza, ale wkrótce znika bez śladu…


Bener wie, że musi ją odnaleźć. Niestety, kryminalna gra, w którą zostaje uwikłany nie ma jasnych zasad. Dziennikarz nie przypuszcza nawet, że z pozoru zwykły dzień przerodzi się w walkę o życie. Reporter musi dotrzeć do prawdy, która całkowicie go odmieni.. 


Teraz już się z Wami żegnam, życząc dobrego dnia. 

ʜᴀʟɪɴᴀ

___________

___________________



Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego wznowienia książki Roberta Małeckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i cała seria o toruńskim dziennikarzu mi się podobała, choć cykl z komisarzem Grossem lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że będę miała okazję porównać.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

USZKODZONE DZIECKO