MÓJ PATRONAT - PREMIERA

 Ś𝘳𝘰𝘥𝘢    16-10-2024

𝕄ó𝕛 𝕡𝕒𝕥𝕣𝕠𝕟𝕒𝕥 – 𝐩𝐫𝐞𝐦𝐢𝐞𝐫𝐚

_______________

Witam Was serdecznie po raz kolejny.

𝗠𝗮ł𝗴𝗼𝗿𝘇𝗮𝘁𝗮 𝗟𝗶𝘀𝗡𝗮𝘀𝘇𝗮 𝘄𝗶𝗲𝗹𝗸𝗮 ś𝘄𝗶ą𝘁𝗲𝗰𝘇𝗻𝗮 𝘂𝗰𝗶𝗲𝗰𝘇𝗸𝗮𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗮 𝟭𝟲 𝗽𝗮ź𝗱𝘇𝗶𝗲𝗿𝗻𝗶𝗸𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟰 𝗿.

Dziś premiera mojego patronatu, znakomitej książki, którą wczoraj skończyłam czytać. Możecie mi wierzyć na słowo – nie sposób się od niej oderwać. Pięć zwyczajnych kobiet przed laty złożyło sobie obietnicę, że po upływie pewnego czasu, bez względu na wszystko, zamiast wpadać w świąteczny wir obowiązków, ruszą przed siebie, by spędzić ten czas inaczej – bez porządków i gotowania. Jednak los bywa przewrotny, o czym kobiety szybko się przekonują. Nagle ich pomysł na wyprawę w świat przestaje wydawać się tak zachwycający, a one zaczynają zdawać sobie sprawę, że wolałyby ten czas spędzić z rodziną w ciepłym domu.

Ta powieść to gotowy materiał na adaptację filmową – jest zabawna, wzruszająca i pełna głębszego przekazu. Gorąco polecam! Sięgajcie po nią i czytajcie. Gwarantuję, że poprawi Wam humor i zachwyci Was tak samo, jak mnie.

 

𝑪𝒛𝒚 𝒄𝒛𝒖𝒋𝒆𝒄𝒊𝒆 𝒔𝒊ę 𝒛𝒂𝒄𝒉ę𝒄𝒆𝒏𝒊 𝒅𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒏𝒊𝒂 "𝑵𝒂𝒔𝒛𝒆𝒋 𝒘𝒊𝒆𝒍𝒌𝒊𝒆𝒋 ś𝒘𝒊ą𝒕𝒆𝒄𝒛𝒏𝒆𝒋 𝒖𝒄𝒊𝒆𝒄𝒛𝒌𝒊"?

Dziś juz z Wami się żegnam, życząc miłego i zaczytanego wieczoru.

ʜᴀʟɪɴᴀ

______________________________

Patronat medialny Wydawnictwo Emocje, książka autorstwa Małgorzata Lis - strona autorska

___________________________




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

USZKODZONE DZIECKO

Życzenia świąteczne