MÓJ PATRONAT

 𝘞𝘵𝘰𝘳𝘦𝘬   10-09-2024


𝕄ó𝕛 𝕡𝕒𝕥𝕣𝕠𝕟𝕒𝕥

_____________


Dzień dobry. Witam Was bardzo serdecznie.


ᴋᴀᴛᴀʀᴢʏɴᴀ ᴋᴜśᴍɪᴇʀᴄᴢʏᴋ – 𝑶𝒕𝒄𝒉ł𝒂ń 𝒛𝒂𝒑𝒐𝒎𝒏𝒊𝒂𝒏𝒚𝒄𝒉 –͟ ͟p͟r͟a͟w͟d͟o͟p͟o͟d͟o͟b͟n͟a͟ ͟d͟a͟t͟a͟ ͟p͟r͟e͟m͟i͟e͟r͟y͟ ͟0͟7͟ ͟p͟a͟ź͟d͟z͟i͟e͟r͟n͟i͟k͟a͟ ͟2͟0͟2͟4͟ ͟r͟.͟ ͟


Mój kolejny wspaniały patronat to trzecia część opowieści o Matyldzie, dziewczynie z miasta, która po przeprowadzce na Suwalszczyznę, do Bieluszewa, zaczęła czuć i widzieć więcej. Jest równie zachwycająca jak dwie poprzednie części, jestem nią oczarowana. Było mroczno, tajemniczo, ale nie zabrakło także humoru, co sprawiło, że 𝑂𝑡𝑐ℎł𝑎ń 𝑧𝑎𝑝𝑜𝑚𝑛𝑖𝑎𝑛𝑦𝑐ℎ czytało mi się wyśmienicie. To była prawdziwa uczta literacka.


Otrzymałam od Katarzyny Kuśmierczyk zielone światło, by podzielić się z Wami tą radosną wiadomością oraz tym, jak będzie wyglądała okładka tej części. Na tylnej stronie okładki znajduje się, oczywiście, moja polecajka, którą chcę się teraz z Wami podzielić.


„Niech Was nie zwiedzie spokój tego miejsca, zapach maciejki, kojące cykanie świerszczy, spokojny szum drzew i błoga cisza, bo w tej książce dzieją się historie, które jeżą włosy na głowie. To miejsce, kryje w sobie mroczne tajemnice. Wieczorami budzą się demony związane z tą ziemią, domagając się sprawiedliwości, a wszystko to otulone jest muzyką Kenny’ego G. Jest mrocznie i tajemniczo, ale nie brakuje też humoru, co sprawia, że 𝑂𝑡𝑐ℎł𝑎ń 𝑧𝑎𝑝𝑜𝑚𝑛𝑖𝑎𝑛𝑦𝑐ℎ  czyta się znakomicie. Katarzyna Kuśmierczyk zaprasza nas do wspólnej podróży po niezbadanych zakamarkach suwalskiej ziemi i mrokach ludzkiej duszy, odkrywając przed nami świat, jakiego jeszcze nie znacie”.


Czy udało mi się Was zainteresować? Czy czytaliście dwie poprzednie części przygód Matyldy?


Teraz z Wami się żegnam, życząc miłego i spokojnego dnia. 

ʜᴀʟɪɴᴀ

______________________________

Patronat medialny książka autorstwa Katarzyna Kuśmierczyk - profil autorski

___________________________







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

WYWIAD Z MAŁGORZATĄ LIS

USZKODZONE DZIECKO

NOWOŚCI, PREMIERY, ZAPOWIEDZI